OŠ Prežihovega Voranca Bistrica kulturnaeko_solazsola

S kakovostnim delom in medsebojnim spoštovanjem, želimo mladim privzgojiti odgovornost do sočloveka, dela in življenja.

Arhiv šol. leto 2012/13

V šolskem letu 2012/13 se je zgodilo...

Zborovski bum

ponedeljek24. junij 2013

zb

V četrtek, 20.6.2013 smo se z učenci Mladinskega pevskega zbora udeležili glasbenega dogodka ZBOROVSKI BUM 2013. V množičnem pevskem zboru je na stadionu Ljudski vrt zapelo 4744 pevcev iz 154 slovenskih osnovnih šol. Cilj dogodka je bil dvig kakovosti petja v mladinskih zborih na šolah, domovinska vzgoja in nenazadnje druženje pevcev. Učenci so bili še posebej navdušeni nad predsednikom Borutom Pahorjem in raperjem Zlatkom.

Vse, ki želite podoživeti veličino dogodka, vabim, da si ogledate oddajo z naslovom Zborovski BUM na SLO 2, v torek, 25.06.2013 ob 11.15 uri ali v živo na spletu na

Zlato Preglovo priznanje

petek14. junij 2013

p1 p2 p3

Učenci naše šole vsako leto tekmujejo na različnih področjih med njimi tudi za  Preglovo priznanje. Na kemijsko tekmovanje se pripravljajo v okviru rednega in dodatnega pouka iz kemije od septembra do marca. Tisti učenci, ki se sproti učijo kemijo in obiskujejo dodatni pouk ter delajo na tem še doma, imajo možnost in priložnost, da osvojijo zlato, srebrno ali bronasto priznanje. Tukaj ni  bližnjic, so le dolge, z delom in vztrajnostjo posute  poti do znanja.
Danes sta med nami Larisa Filip, učenka 9. razreda in Dominik Majcen, učenec 8. razreda, ki sta na državnem tekmovanju iz kemije v mesecu marcu dosegla zlato Preglovo priznanje. Minulo nedeljo pa sta bila v Ljubljani  v Cankarjevem domu na slavnostni podelitvi zlatih Preglovih priznanj »Zotkin talent« . Mlade nagrajence je nagovoril tudi predsednik republike Borut Pahor in jim čestital. Svoj govor pa je zaključil z besedami:
 "Storiti moramo vse, kar je v naši moči, da bomo ne kljub krizi, marveč prav zaradi nje, tistim, ki imajo več radovednosti in več želje po znanju, pri tem pomagali in jih spodbujali".
Iskreno čestitam obema nagrajencema, ki sta zares vedoželjna in delavna. Na vas dragi starši pa je, da skupaj z nami, učitelji, spodbujate željo po znanju in učence vzgajate v tej smeri.
Larisa Filip  je  vsestransko aktivna. Obiskuje tudi glasbeno šolo Flavte, nastopa v mladinskem pevskem zboru in njena povprečna ocena v 9. razredu je 5. Priborila si je tudi srebrno Vegovo priznanje, srebrno priznanje iz razvedrilne matematike,  srebrno priznanje mladih zgodovinarjev in še vrsto bronastih priznanj.
Dominik Majcen je osmošolec, zato ga  vse te  priložnosti za osvajanje  priznanj še čakajo v devetem razredu.
Ob doseženem uspehu obema želim, da ostaneta skromna a  ponosna na svoje znanje. Delita ga s svojimi prijatelji in vedno se naučita še kaj novega.
Mentorica Marija Seršen

Šola v naravi

torek11. junij 2013

s1 s2 s3 s4 s5

Učenci 5. razreda smo v ponedeljek, 10. junija 2013 odpotovali v šolo v naravi v Radence. Zjutraj ob 7. uri smo naložili prtljago ter se odpeljali s kombijem. Pot je bila dolga, a smo se zelo zabavali.
V Radencih smo si najprej ogledali sobe in razpakirali svoje stvari. Že prvi dan smo prehodili 12 kilometrov in si ogledali prečudovito jamo Kobiljačo.  V njej smo iskali in našli netopirja, jamskega pajka ter kobilico. Pili smo vodo, ki je zdrava in bogata s kalcijem.
Spoznali smo nove prijatelje iz OŠ Križe. Veliko smo se smejali, ko smo jih učili izgovarjati prekmurske besede.
Vsak dan nam prehitro mine. Zjutraj se zbudimo ob jutranji gimnastiki in teku, spoznavamo rastlinski in živalski svet travnika, streljamo z lokom, plezamo po plezalni steni. Naš drugi največji vzpon smo opravili na Radensko steno, ko smo se povzpeli na 439 metrov nadmorske višine. Naporu je sledila peka hrenovk in kruha v naravi. Dejavnosti, ki nas še čakajo, so kanuizem, peka svoje pogače, taborni ogenj, zavetišča in predstavitev sob.
Vas zanima kaj nam je bilo najbolj zanimivo? Ja, seveda, pajek in kača. Eni smo jo samo pobožali, drugim se je plazila po rokah, tretjim pa je masirala ramena. Pajek je prav tako hodil po naših rokah, nekaterim pa je masiral lička na obrazu. To je bilo pravo doživetje.
Pozdravljamo vas učenci 5. razreda in učiteljica Klementina

Varnost na spletu

torek4. junij 2013

v1 v2

Dne 4. 6. 2013 smo na OŠ Prežihovega Voranca izvedli seminar Znanja in veščine s področja varnosti in prava pri uporabi IKT in interneta v okviru projekta Inovativna pedagogika. Predavanje je izvedel znani strokovnjak za pravo in informacijsko varnost mag. Benjamin Lesjak. Predstavil je pasti, ki prežijo na vsakega uporabnika svetovnega spleta in veliko praktičnih izkušenj ter nasvetov, kako se v spletu ustrezno zaščititi in zmanjšati tveganje pri vsakodnevnem delu z računalnikom. Med drugim je predstavil veliko koristnih spletnih strani, namenjenih varnosti na spletu. Vabimo vas, da tudi sami preverite katero od spodnjih povezav!

Srečanje Prežihovih šol

petek17. maj 2013

p1 p2 p3 p4

Srečanja Prežihovih šol smo se letos udeležile štiri učenke. S kombijem smo se odpeljali v Ljubljano, kjer smo spoznale učenke, pri katerih smo prespale. Nato smo skupaj odšli na kosilo. Ko smo opravili kosilo smo odšli na ogled po Ljubljani. Ustavili smo se v Festivalni dvorani, kjer se je vsaka šola posebej predstavila. Nato smo s svojimi gostitelji odšli k njim domov. Zjutraj smo se zbrali pri šoli in se z avtobusom odpeljali Tehniški muzej Slovenije. Nato smo se s kombijem odpeljali nazaj domov.

Nina Bohnec, 5. razred

24. maja 2013 smo se učenke 4. in 5. razreda odpravile na srečanje Prežihovih šol v Ljubljano. V šoli so nas pričakali tamburaši. Nato smo se skupaj z učenci odpravili v knjižnico, kjer smo izvedeli, kdo je naš gostitelj. Moja gostiteljica Zala mi je razkazala njihovo knjižnico, ki je kar enkrat večja od naše. Šli smo na kosilo. Lačne trebuščke smo si napolnili z govejo juho, makaroni z bolonjsko omako ter se posladkali s tortico.
Sledila je predstavitev, na kateri smo si ogledali, kje se bomo sprehodili. Odpravili smo se z dežniki v roki na Prešernov trg, Tromostovje, park Zvezda, pred Mestno hišo, Parlament in vse do Festivalne dvorane. V Festivalni dvorani smo opravili generalko za sledeč nastop. Po našem nastopu me je navdušil šolski bend OŠ P. V. Ljubljana.
Po končanem programu sem spoznala Zalino mamo. Skupaj smo se odpravile peš do njihovega stanovanja. Tam smo povečerjali in instrumentalna zabava se je začela. Igrala sem na violino, klavir, violončelo in orgle. Po igri Človek ne jezi se smo se šli uredit za v posteljo in spat.
Naslednje jutro smo pozajtrkovali in se odpeljali v šolo, kjer mi je Zala razkazala njihov razred. Peš  smo odšli do avtobusne postaje, nato pa se z avtobusom odpeljali v živalski vrt. Imeli smo 35 minut časa za ogled živali. Po ogledu nas je avtobus odpeljal v Bistro pri Vrhniki. Tam smo napolnili lačne želodčke in se podali nazaj v zgodovino industrije in gozdarstva.
Tako se je naše kratko potovanje zaključilo in sledila je še samo pot domov. Upam, da se bo še kakšna podobna dogodivščina ponovila.

Teja Kolar, 5. razred

Pot domov

petek17. maj 2013

f1c2c3

V petek je sledila pot domov. Kesälahti smo zapustili že ob 9.00 in v Helsinke prispeli okrog 14.00. Malo smo se razgledali po letališču, nato pa že vzleteli proti Budimpešti. Od tam nas je pot vodila nazaj v Slovenijo, kamor smo prišli utrujeni, a polni novih doživetij.

Proslava na šoli

četrtek16. maj 2013

f1f2f3

V četrtek, 16. 5. 2013, smo se najprej zbrali pri šoli, kjer smo si ogledali predstavo, ki so jo finski učenci pripravili za nas, nato pa smo učitelji imeli drugi sestanek, učenci pa so pisali zgodbe  o dogodivščinah preživetih na mobilnosti. Zvečer smo se zbrali ob jezeru, kjer smo uživali v savni, dobri hrani in druženju.

Izlet z ladjico

sreda15. maj 2013

c4 c5 c6

Naša mobilnost na Finskem se počasi približuje koncu. V sredo, 15. 5. 2013, smo se najprej odpravili v Kitee, večje mesto blizu Kesälahtija, kjer smo si ogledali srednjo šolo. Pripravili so nam program, kjer smo najprej spoznali njihov šolski sistem, nato smo bili deležni njihovih učnih ur, učenci pa so sestavili šolo s petimi zvezdicami. Popoldne smo se odpravili na štiriurni izlet po jezeru Pyhäjärvi do ruske meje in nato do Kesälahtija. Zvečer je za učence sledil disko v šoli, učitelji pa smo si ogledali Myllytupa muzej in finsko hišo iz leta 1743.

Joensuu - mesto

torek14. maj 2013

c4c5 c6

V torek, 14. 5. 2013, smo si ogledali mesto poimenovano Joensuu, približno 100 km oddaljeno od Kesälahtija. Najprej smo se sprehodili po prizorišču tekmovanja poklicnih šol v znanju praktičnega znanja. Nato je sledil ogled mesta in muzeja Carelicum. Okrog šeste popoldne smo se vrnili nazaj v Kesälahti. Učenci so se nato vrnili k družinam, učitelji pa smo se družili ob ognju ob jezeru.

Tretji dan mobilnosti je za nami

ponedeljek13. maj 2013

c3 c4

c1 c2 c6 c5

V ponedeljek, 13. 5. 2013, je bil za nas dan, ko so nam predstavili osnovno šolo v Kesalahtiju. Sestavljena je iz treh stavb, dve sta poimenovani po bližnjima jezeroma, ena pa po hribu. Po uvodnem sprejemu je sledila proslava, kjer so nam učenci in otroci vrtca zapeli nekaj pesmic v finščini, nato smo se predstavili mi v slovenščini in angleščini, ob koncu pa smo zaplesali še nekaj plesov. Učenci 9. razreda so  gostujočim učencem razkazali Kesälahti ter zapisali prve vtise o srečanju. Učitelji pa smo imeli sestanek, kjer smo se pogovarjali o poteku projekta naprej, tudi o mobilnosti v Sloveniji.

Gozd - naravno bogastvo na Finskem

nedelja12. maj 2013

c1 c3 c6

c4 c5 c2

Drug dan naše mobilnosti na Finskem je že mimo. Spoznali smo največji muzej gozdarstva na Finskem Lusto. Sledil je ogled srednjeveškega gradu Olavinlinna in lesene cerkve v Kerimäkiju. Dan je bil naporen, a zanimiv. V Slovenijo vam pošiljamo lepe pozdrave.

Prvi dan mobilnosti na Finskem

c4 c5 c6 c7

Danes, v soboto, 11. 5. 2013, se je pričela naša tretja Comenius mobilnost. Pot nas je vodila na Finsko. Najprej smo se s kombijem odpeljali v Budimpešto, od koder smo po uro in tričetrt trajajočem poletu poleteli v Helsinke. Tam sta nas že pričakala učitelja Kimmo in Jouni, s katerima smo se nato z avtobusom odpravili v Kesälahti. Med peturno vožnjo smo lahko opazovali lepote Finske in njena tisočera jezera.

Dan gibanja in druženja vseh generacij

s1 s2 s3

s4 s5 s6

Zopet je prišel čas, ko se je na šoli družilo več generacij. Kljub kislemu vremenu je bila udeležba številčna.  Po uvodnem pozdravu in nagovoru smo izpeljali pohod na Bobre. Po končanem pohodu je sledila slavnostna razglasitev najstarejšega udeleženca, ki je bil letos g. Franc Ritlop iz Gornje Bistrica, najmlajše udeleženke Nine Ozbetič iz Srednje Bistrice in najštevilčnejše družine družine  Vučko iz Gornje Bistrice. Več o poteku prireditev v Sloveniji si lahko preberete  na www.sportspas.si

Atletika

ponedeljek13. maj 2013

a

V ponedeljek, 13.5.2013, se je 11 učencev udeležilo medobčinskega atletskega posamičnega tekmovanja v atletiki v Lendavi. Karmen, Matej, Mitja, Mihael in Aljoša so se uvrstili na področno tekmovanje, ki je potekalo v Murski Soboti 15.5.2013.  Mihael je v skoku v višino dosegel bronasto medaljo. Čestitke vsem nastopajočim tekmovalcem.

Plavalni tečaj za 1. razred

maj 2013

pl1

8., 9. in 10. maja je potekal plavalni tečaj za prvi razred. Tokrat smo se z učenci odpravili v Bioterme Mala Nedelja, kjer so se učenci učili plavanja. Učenci so se zabavali, se učili plavalnih tehnik in pridobivali nove izkušnje z vodo. Po tečaju so bili utrujeni in zelo zadovoljni. Vsi učenci so napredovali vsaj za eno stopnjo po merilih znanja plavanja.

Tekmovanje za zlato kuhalnico

sreda8. maj 2013

k1 k2 k3 k4

k5 k6

8. maja se je na Srednji šoli za gostinstvo in turizem v Radencih  odvijalo kuharsko tekmovanje osnovnošolcev.  Našo šolo so zastopale učenke 8. razreda pod mentorstvom
Marije Kustec in Mateje Zelko. Ekipo so sestavljale Staša Kustec, Martina Korošec in Anja Marton. Dekleta so se dobro odrezale, osvojile so srebrno priznanje. Pripraviti so morale testenine z omako in pečena jabolka. Servirale so posebej za ocenjevalno komisijo, razstavno mizo in 4 porcije za obiskovalce.
Vse čestitke dekletom. Z mentorico Matejo želiva, da kihajo še naprej za svojo dušo. Na žalost se v naslednjem letu samega tekmovanja ne morejo udeležiti, ker lahko na tekmovanju kuhajo učenci od 6. do 8. razreda.

Pripravila Marija Kustec

Evropska vas

sreda8. maj 2013

e1 e2 e3 e4

V sredo, 8. 5. 2013 so se učenci naše šole udeležili zaključne prireditve projekta Evropska vas,  v Murski Soboti. Namen projekta je bolje spoznati vse pridružene članice Evropske unije, se seznaniti z njihovo kulturo, kulinariko, običaji, navadami, glasbo, nošo, posebnostmi, spoznati njihove zastave, grbe in proučevati njihov način življenja. Naša šola je letos predstavila značilnosti Španije. Kako je bilo v Evropski vasi, si lahko pogledate na priloženih fotografijah.

Comenius - Državna praznika v Turčiji

dpt1 dpt dpt2

Danes je bil v Turčiji poseben praznik, in sicer praznovali so dan neodvisnosti in dan otrok. Na ta dan so še posebej hvaležni Atatürku. Učiteljica Elif s Turčije nam je poslala nekaj fotografij, ki so ob tem dnevu nastale.

Pevska revija v Lendavi

sreda17. april 2013

p1 p2 p3

V sredo, 17. 4. 2013 smo se pevci vrtca in osnovne šole udeležili Pevske revije v Lendavi. S pesmijo smo izrazili veselje do petja, druženja in v naše kraje priklicali toplo pomlad.

Šola v naravi

petek12. april 2013

s1 s2 s6

s4 s5 s3

Z 12. aprilom 2013 smo zaključili petdnevno bivanje v CŠOD Kurent na Ptuju. Realizirali smo plavalni tečaj in nekatere druge dejavnosti. Učenci so poučno, aktivno in zabavno preživeli vse dni in domov prišli polni čudovitih vtisov in novih izkušenj.

8. februar, slovenski kulturni praznik - Film za naše prijatelje iz tujine

petek8. februar 2013

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

8. 2. 2013 smo v Sloveniji praznovali kulturni praznik – Prešernov dan. Pri uri angleščine (5. razred) smo tako spoznavali besedišče povezano z njim in v angleščini posneli tudi film o Francetu Prešernu. Zastavili smo si ga tako, da lahko naši prijatelji iz tujine spoznajo tega velikega pesnika. Uživajte ob ogledu.